СуХаРі зібрали три небанальних порад по створенню контенту, які стануть у нагоді журналістам, SMM-щикам та маркетологам. Запис та фото з Львівського медіафоруму.

1. Фейсбук трафіки: якщо ви раптом забули, що падіння органічних показів – це боляче і невиправно.

Ідеальне охоплення знизилось в середньому до 20% від попередніх охоплень (наприкінці 2017-го). Рятує тільки відео, багато відео. Тому можна ліцензувати відео, тобто знаходити цікаві, писати про дозвіл на використання та додавати собі. В ідеалі мати для того угоду, на яку достатньо відповісти «ОК». В середньому ціна складає 37 грн.

Трохи корисних інструментів: додаток в Chrom для відслідковування трендів та конкурентів http://www.crowdtangle.com/
Візуалізація даних: https://datastudio.google.com/u/0/navigation/reporting

2. Інстаграм не повторює жорстокі алгоритми фейсбука.

Тому залучення (engagement rate) в Instagram на 1 200% вище, ніж на FB.

Існує хитрість: Trade Like, тобто 20 сердечок від акаунтів з великою кількістю фоловерів переводять пост у «рекомендоване», а там на нього клікають тисячі користувачів.

Поради Артема Сороки з Wikr Group

Досягти 3-5% переходів з показу в «Історіях» (Stories) — реально, лишилось тільки заробити 10 тис. фоловерів для відкриття можливості долучати лінк до історії.

Слайд Артема Сороки про відсоток успішності «Історій» за день

 

Порівняльна таблиця соц мереж та сервісів  Езра Догмачі, Deutsche Welle

3. Youtube — поле для швидкісних фантазій.

Головна порада по роботі з відео на ютьюбі: швидко знімати, оптимізовувати та викладати.

Якщо хочете монетизувати канал, зверніть увагу:

  • Найліпше монетизуються ролики по 12 хвилин
  • Партнерку на взаємну підтримку чи взаємний піар варто оформлювати так (слайд)
  • На довгих відео робити таймлайни з ключовими пунктами
  • Теги можна підбирати у інших та робити назву каналу чи рубрики тегом.
  • До офіційного каналу можна додати парочку неофіційних, але з живими і неполіткоретними назвами. Так роблять «95 квартал», коли викладають відео «Євген Кошовий у епізоді..» та дублюють це відео на іншому каналі, але з назвою «Лисий из квартала опять отмочил».

Поради Наталії Хом’як з «Телеканалу Україна».

 

Форум та організація

Команда СуХаРів кожну освітню подію відвідує і як слухачі, і як проповідники принципів Маніфесту хорошої школи. Адже конференцій і форумів стає все більше, і тому все більше хочеться одразу розуміти: це — освітня подія чи просто тусовка.

Розповідаємо, про далеко не новаторство, але приємний приклад того, як можна вибудувати стосунки з учасниками ще комфортніше, а у питаннях ціни квитка лишатися відвертим.

  • За пару тижнів до старту форуму на сайті Львівського форуму з’явилася новина про те, як організатори реагують на відгуки учасників. Тобто куратори освітньої програми не тільки читають відгуки, а і показують аудиторії, що на них зважають і зміни відбуваються на основі відгуків. Це дає надію, що і всі майбутні фідбеки також провокуватимуть корективи, а кожна думка учасника важлива без горезвісних лапок пальцями.
  • Весь час реєстрації на форум учасники бачили ціну на подію та відповідь на питання «А якщо я не зможу приїхати?». Організатори писали, що у разі відмови, гроші за квиток переносяться на наступний форум.


Останні краплинки обіцяного медіадрайву (трєтій день форуму) 🙂

Авторка: Світлана Охович

Небайдужі до якості неформальної освіти? Тоді напишіть відгук до курсу, на якому навчалися, на СуХаРях. Шукайте його через пошук на головній сторінці або напишіть нам, щоб ми його додали. Кожен фідбек формує рейтинг курсу та допомагає школам розвиватися.

 

Радимо почитати:

Як пройти воронку ідей і чому вчаться на хакатонах

Креативне підприємництво: бізнес чи хобі, яке приносить дохід?

Хакатон освітніх технологій HackED у Львові: ідеї, переможці

1