Європейський суд на початку осені 2016-го постановив що час, витрачений на дорогу до роботи  є оплачуваними годинами. Це стосується тільки низки професій: торгівельний агент, слюсар-газовик та соціальні працівники. У такий спосіб, в ЄС протидіють перенавантаженню працівників, бо якраз тривала дорога і збільшує робочий день. Так само й економіка невпинно змінюється — для тих, хто проводить у дорозі багато часу, можна активніше застосовувати онлайн-переговори, та наприклад, віртуальну чи додану реальність.

Хоча є і варіанти набагато простіші – читати в дорозі, слухати музику чи передачі або просто відпочивати. Про власний досвід раціоналізації часу в дорозі, ми запитали у харків’ян, які працюють з освітою або пов’язані з нею. Чи вчаться вони в дорозі, чи ставляться до цього більш серйозно? Читайте також про досвід створення навчального контенту “на ходу”.

Кураторка курсів «Багаж», які щомісяця проводять щонайменше 3 майстер-класи з дизайну чи реклами та набирають студентів мінімум на 2-3 інтенсивні курси, Ольга Нагорна:

«Кожний день поки їжджу з Олексіївки до метро Бекетова, я вчу слова для моєї англійської. З телефона перегортаю картки і не втрачаю часу. Іноді зберігаю статті чи книги у покеті та читаю їх зі смартфона. Останнє, що прочитала, – Хакслі «Прекрасний новий світ». А коли я йду пішки, і якщо не мерзнуть руки, то  набираю родичів та маму, бо я не з Харкова і бачу їх нечасто, а вони дуже сумують. Натомість з клієнтами я на бігу намагаюся не говорити».

Натомість рецепт координаторки освітнього соціального проекту «Дитяча площАртка» та аспірантка ХНУ ім. Каразіна Олена Зіненко – спілкуватися, зокрема по телефону. Це можна робити багато і довго, головне мати тему для дискусій:

«Окрім того, що я багато сиджу на фейсбуці, коли їду у транспорті, я ще читаю філософські трактати, а ще медитую. У забігах по місту спілкуюсь телефоном. Пересування забирає багато часу, тому я або не відриваюсь від робочого процесу, або, навпаки, відволікаюся, щоб відпочити».

Натомість Олексій Демедецький з ІТ-компанії Sigma Solutuions на шляху до роботи вирішив не сприймати інформацію, а сам створювати контент. Два тижні тому він виклав на фейсбук «антиподкаст» про REST (скор. англ. Representational State Transfer – «передавання репрезентативного стану») та мобільну розробку. Відео-розповідь він знімав за кермом власного авто тоді, коли їхав до офісу: «Слухати подкасти по дорозі на роботу – в принципі адекватно. Але я як людина не зовсім адекватна вирішив записати свій антиподкаст і розповідати про щось».

Щоправда далі він знімати такі відео не планує. Як він пояснив СуХаРям, щодо першого «творіння» він отримав досить негативні відгуки. Зокрема, у коментарях до публікації йому дорікали, чому відео вертикальне і турбувалися про його безпеку за кермом. «Без контакту очей дивитись мої відео – не цікаво», – в результаті вирішив він.

А чому ви приділяєте увагу поки їдете на зустрічі чи на в офіс? Пишіть ваші коментарі та найліпші способи раціоналізації часу: кращі опублікуємо в цей допис та соціальні мережі СуХаРів.

Ставь вподобайку СуХаРям vk чи fb та дізнавайся першим про нові виклики та події освітньої сфери Харкова!  

Світлана Охович

Рекомендуем почитать:

Конспект лекції від коуча з щастя: Zavtraman

Нестереотипное тестирование: интервью об учебе, карьере и самом легком в QA

Как настроить мозг на веб-дизайн: разговор с Максом Медведевым из NIX Solutions

 

1