Розвиваємо зорову пам’ять, уяву та синхронізуємо ліву і праву півкулі. Не пошкодуйте сім хвилин на «рельєф» свого мозку.


Схоже, у вас вже пройшла крепатура від минулого інтелектуального тренування. Сьогодні почнемо з легкого та збільшимо оберти.

 

Вправа 1

Розімнемося та синхронізуємо обидві півкулі мозку. Швидко називайте колір слів по порядку, не зупиняючись. Ще швидше! Приборкайте бажання лівої півкулі концентруватися на словах.

Вправа 2

Із запропонованих слів складіть коротку розповідь. Використовуйте у кожному реченні по одному з цих слів. Порядок зберігати не треба.

Квартира, наплічник (рюкзак), освіта, кіт, завада, амплуа.

 

Вправа 3

Якщо ви зараз не вдома, оберіть собі людину, яка стане вашим об’єктом дослідження на найближчу хвилину. Уважно роздивіться цю людину, детально запам’ятайте її фізичну оболонку: у що вона одягнена/взута, її  риси та обличчя, що в неї у руках. Виділіть якусь родзинку в її зовнішньому вигляді або поведінці та дайте людині відповідне прізвисько. Відверніться від людини та спробуйте відновити її образ в пам’яті у найменших деталях. Змоделюйте, як вона рухається та спробуйте вгадати, вона може робити прямо зараз. Якщо ви вдома або навколо немає людей, використовуйте картинку нижче. Спробуйте уявити цього чоловіка у повний зріст. До речі, зробити висновки про манери поведінки можна з її пози. Ця вправа допоможе «підтягнути» уважність, уяву та зорову пам’ять.

Відчуваєте, як активувався ваш мозок? Щоб там не було, інтелектуальне тренування краще кави вмикає голову зрання.

Авторка: Анна Сергієнко

Фото для главной картинки: Robert Wiedemann

 

Окрім можливостей повчитися, СуХаРі збирають відгуки до курсів. Не стримуй враження про паскудність програми чи низькосортність організації навчання. Напиши, чи були там, де ти вчився_лась, янгельські умови або диявольські ціни? Твоя оцінка даватиме рейтинг курсу. А їм’я та контакти можна не розкривати публічно.

 

Радимо почитати:

Шість цікавих Telegram-каналів для харків’ян

Умные настолки: изучаем себя через игры

Вчитися на ходу: Microlearning ч.1

 

1